Cuatro personas resultaron heridas en un tiroteo ocurrido en la tarde del martes en una gasolinera del municipio ourensano de Vilamarín, situada en el polígono industrial de Tamallancos.

Según informó la Guardia Civil, un vecino de Amoeiro de 48 años, de etnia gitana, fue detenido como presunto autor del tiroteo y por tanto es acusado de un delito de tentativa de homicidio. El hombre intentaba darse a la fuga cuando fue interceptado por los agentes. En el vehículo le intervinieron el arma.

Las cuatro víctimas fueron trasladadas al Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO), dos de ellos heridos de consideración.

La Guardia Civil apuntó que todo se debiese a una disputa entre dos familias de etnia gitana.

«Eran catro: un home maior e tres máis novos, dous rapaces e unha rapaza. Xa viña detrás deles cando chegaron á gasolineira. Non son deste concello, ao parecer xa son coñecidos da Garda Civil, e son familias que están asentadas na Cabeanca e Vilar de Astrés (Ourense). Realmente foi unha sorte, porque se chega a pasar un chisco antes, co comedor a tope de xente, podería ser unha desgraza», señaló el alcalde de Vilamarín, Amador Vázquez en declaraciones a La Voz de Galicia.